Szkolenie 1
Wizerunek marki osobistej i firmowej na fanpage

Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Idealne dla osób, które nie mają pomysłu na wizerunek swojej firmy oraz nie wiedzą jak poprowadzić skutecznie działania marketingowe na mediach społecznościowych na profilach firmowych lub marki osobistej. Wiedza dedykowana dla osób, które już zaczęły prowadzenie profilu bez wcześniej przygotowanej strategii i planu komunikacji. Chcą podkreślić wizerunek eksperta w swojej dziedzinie.
Opis szkolenia:
Seria zaplanowanych sześciu spotkań z łącznie 27 zagadnień, za pomocą których dowiesz się jak tworzyć profesjonalny wizerunek marki i treści, które pokierują Twoje fanpage do potencjalnych klientów Twojej marki. Poznasz jak wykorzystywać media społecznościowe w procesie sprzedaży produktów i usług.
Obszerne ABC na temat budowania świadomego wizerunku marki w sieci. Wiedza z elementami strategii marki, szukaniem grupy docelowej, wizerunku i komunikacji na mediach społecznościowych.
Dzięki połączeniu teorii i praktyki osoba korzystająca ze szkolenia nauczy się planować treści pod konkretną personę i cele. Jest to także olbrzymia ściąga do określenia czym jest marka osobista i jakie są jej atuty wyróżniające ją spośród konkurencji.
27 tematów
na planowanych 6 spotkaniach
po 2-3 godziny:
SPOTKANIE I
ZAGADNIENIA:
1. Z jakich powodów ludzie korzystają z platform SM.
2. Od czego zaczynamy budować markę osobistą.
3. Co przeszkadza w budowaniu silnej marki osobistej i co widać na ekranie.
4. Droga poznaj > polub > zaufaj > kup.
5. Podstawowe elementy strategii komunikacji
( co to jest strategia, do czego służy, co zawiera strategia komunikacji i planowania treści).
6. Co to jest Reasons to believe marki.
7. Co to jest Big Idea marki.
SPOTKANIE II
ZAGADNIENIA:
8. Jak określać swoją grupę docelową i profil idealnego klienta.
9. Podział psychologiczny osobowości klientów ze względu na wiek.
10. Podział psychologiczny osobowości klientów ze względu na kolor osobowości.
11. Jakie emocje i komunikaty kierować do swojej grupy odbiorców.
SPOTKANIE III
ZAGADNIENIA:
12. Kotwice marki z elementami tworzenia identyfikacji i wizualnej spójności.
13. Omówienie kotwic marek osób będących na spotkaniu.
14. Wizytówka, a góra profilu (Opisy profilu i zdjęcie profilowe, zapisanych zakładek)
SPOTKANIE IV
ZAGADNIENIA:
15. Moja przygoda z rolkami, dlaczego ta forma komunikacji.
16. Elementy wideo, które wpływają na budowanie
świadomej marki osobistej.
17. Konstrukcja filmów, dlaczego ważne są huki i odpowiednie opisy.
18. Jak używać teksty i # pod algorytmy.
19. Gdzie i jak szukać inspiracji.
SPOTKANIE V
ZAGADNIENIA:
20. Jak graficznie konstruować karuzele.
21. Jak projektować posty pojedyncze.
ĆWICZENIE NA SPOTKANIU:
22. Napisanie i korekta planu do karuzeli przez uczestnika.
23. Jak uniknąć wypalenia.
SPOTKANIE VI
ZAGADNIENIA:
24. Jak działają roboty na mediach społecznościowych.
25. Jak dobierać dźwięk i #
26. Co to są Lead Magnety i do czego służą.
27. Jak planować posty na mediach społecznościowych.
WARTOŚĆ:
- 450 zł (netto) – 1 spotkanie, 1 osoba
(cena regularna od 01.02.25 r. 500 zł od osoby)
- 2450 zł (netto) – Wykupienie z góry 6 spotkań, 1 osoba
(cena regularna 01.02.25 r. 2700 zł za osobę)
- Pakiet Vip 2950 zł (kwota netto, cena regularna 01.02.25 r. 3400 zł za osobę)
Wykupienie z góry 6 spotkań, 1 osoba + jednego spotkanie indywidualne.Spotkanie indywidualne to 2-3 godz. konsultacji i omówienie zagadnień ze szkolenia pod konkretną markę i platformę.
DODATKOWE INFORMACJE:
- Same konkrety do stworzenia biznes planu dla Twojej marki.
- Opcja Vip z indywidualnym omówieniem zagadnień.
- W przypadku wykupienia całości kwotę można podzielić na dwie raty.
- W przypadku wykupienia sześciu spotkań i nie uczestnictwa na którymś z nich, przesyłam notatki z pominiętego tematu na wskazanego maila.
- Na jedno spotkanie przewiduję 2-3 godziny zegarowe. Można jedno spotkanie podzielić na dwie części po np. 2 godziny, przerwa, kolejne dwie godziny jeżeli będzie taka potrzeba.

Opinie o współpracy z Alicją





